jag gillar snön men inte kylan

Faaaan! Har fått en frostskada på mitt lår. Det gör så sjukt jävla ont. Har haft ont hela dagen och varje gång jag tagit ett steg har det gjort ont och när jag skulle smörja med lotion vågade jag knappt ta på den för det sved asmycket. Hur ska jag göra imorgon då vi ska va ute i gamla stan liksom?? Vill ju inte gå med tjockiskläder.. Blää, hoppas det gått över till imorgon. Förutom det så ser det ut som om jag har vattkoppor i ansiktet och på benet som är frostskadat, *snyft* :'( - hejjagärful.nu
Har iaf fått lite karameller av min brorsa, han hade fått dem av en kompis, men nu fick jag dem istället haha :) taack bror! :) Nej, jag är sjukt trött och mår lite halv dåligt, så funderar på att typ göra mig klar för sängen snart. Godnatt.
puss


vilka minnen.. jag saknar!!

Kommentarer
Postat av: Z

saknar oxå.. !

BILDEN UT PÅ FACEBOOK:D<3

2010-12-21 @ 20:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0