jag är hungrig

Som överskriften säger är jag hungrig. Är hungrig typ jämt, vad är det med mig? Typ bara problem med mej hela tiden juu! :( Rätt chill dag i skolan idag faktiskt, lite annorlunda än vanligt, men najs ändå på nått sätt. Har fått reda på två betyg till ;) Så deenajs.
Sen jag kom hem har jag seriöst bara städat och fixat. Jag har alldeles för mycket skit i mitt rum, som jag inte vet vart jag ska lägga det :o Men ska få en ny större garderob :D och sen en liten bokhylla till, så jag kan lägga lite saker där. Under jullovet ska jag fan fixa mitt rum så jag inte behöver lägga saker lite överallt utan att jag har ställen där jag kan lägga dem och utan att det blir kaos :)
Är själv hemma just nu och har precis pratat i telefon med sister, hon verkade ha det bra på huset iaf, så alexandra vi hade tydligen fel :p Det är fett skönt att inte ha nått att plugga på nu och ikväll är det paradise hotel, längtar längtar! :D Nej, nu ska jag ringa mamma och höra när det blir middag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0