jag är född till att vara en duktig flicka

Statistiken har höjts!:D Är det för att jag uppdaterade lite bättre eller ;)?? Haha nej men det gillas! Eller hur lovisa (a)
Har äntligen slagit in alla julklappar nu! Fan elva stycken jag köpt i år, jag själv tycker det är ganska mycket. Brukar annars köpa typ tre stycken?? :p Tejpen tog tom slut, heheh. Nu ska jag gå upp och hjälpa min kära mor och far uppe i köket :) Btw, lagade mat idag på nya hällen och vi har kört igång ugnen nu, så mamma håller på åå bakar där uppe nu, släkten beställde mormors biskvier hehe, traditionen till fikat på julafton ni vet ;) Det är inte sånna som man kan köpa på ett café för er som undrar :p Det där med köket va mest till ehm de som typ brukar vara hemma hos mig, inte till er som går i samma skola som mig, hehe :p Och sara synd att vi inte ses imorgon :( Men vi ses nästa år, som vanligt, right?? Alltid en bra början på det nya året ;)<3
Måste göra annat nu, får ladda in bilderna senare, om jag ens har några, har liksom noll koll just nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0