INFO - Inlägget tog typ 20 min att göra....

Hej på er, har suttit och blivit tio kg fetare..... Har käkat ostbågar och druckit colaaa, känns bra i magen! Tyvärr hittar jag ingen bild på mina byxor jag köpte idag och min data har damp så man kan inte föra över bilder från mobilen......YES! -.- Iaf. Frågestunden håller fortfarande på, det var lite dumt att vi tog den denna vecka eftersom det är Jul veckan nu, så både jag och Mona har antagligen fullt upp ända tills Söndag. Då kommer svaren på frågorna upp! Snart ska jag göra mig iordning för bed och sen soooova. Seriöst det är skiiitaaa kallt nu i vårt hus! Vår värmepanna hade lagt av undre natten så jag vaknade av att jag huttrade tänder så högt, mitt i natten :O Haha, wierd, jag vet! Jaja, eller jo det kanske blev en bild på byxorna, fast dom är inte så fina på bilden... (aaaaa) MEn snygga i verkligheten! :) Tycker jag :) PEACE! Länk till frågestunden:
http://monaochlollo.blogg.se/2010/december/nu-kor-vi.html#comment

Ytterst fula på bild, nu kommer alla som inte har sånna hära byxor tycka dom är
ännu fulare :) chiiillllllllaaaa



Köpte svart nagellack också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0