I want you back

Nu är jag vaken och är på bättre humör, utan någon konstig känsla, men.. med en förskylning istället. Känns inte så jättekul, hatar att ha ont i halsen liksom så man knappt kan äta och bara måste dricka varmt och droga i sig halstabletter. Vilken tur att jag slängde ner det i vagnen i torsdags då vi va och handla, jag sa ju att man lätt blir förskyld.
Jag vaknade upp och ingen va hemma, det är skönt men samtidigt undrar man vart familjen är ju och hur länge de ska vara borta. Mamma och bror hade tydligen åkt iväg nästan precis innan jag vaknade och pappa va ute och sprang med vovven, så nu vet jag och ni :) Men pappa kom hem nu, så är inte själv längre.
Btw, jag tycker det är jättekul med alla kommentarer, men vet inte riktigt om jag ska svara på alla eller så liksom. Asså det blir lite tjatigt om jag ska svara på dem i varje inlägg. Men jag läser exakt alla kommentarer, så tror inte att jag dissar er och jag tycker det är jättekul att läsa, så fortsätt så! :) Och de flesta kommenterade ju god jul och det skrev ju jag till er alla igår :) inte särskilt mycket nödvändigt i det här inlägget, men skitsamma.
puss

Kommentarer
Postat av: moa :)

Söt blogg ni har :) göra idag?

2010-12-25 @ 12:40:54
URL: http://moacrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0