Hihihihihihi <3333

Hej hej, har inte skrivit så mkt, mest lagt upp bilder. Har inte haft något att säga egentligen... hmm.. det har inte nu heller.. ;) Hehe. Nej men helgen har vart sooooft, hihi. Den har vart mysig och trevlig. Idag åkte vi feettt mkt pulka. Det var kul. Men nu är jag hos mammi och har precis duschat. Niiice, nu känner jag mig fräsch. Imorgon äre skoola, fast det ska ändå bli ganska kul! Förutom att vi har svenska och nu ber jag på mina bara knän att vi har idrott imorgon för det har vi typ inte haft på 1 och en halv vecka... :(
PEACE!


Haha, jag har mina stunder, vissa dåliga vissa bra... tyvärr äre några dåliga i videon.
Ta en titt..... PULKA ÄR KUL, VISST MONA ??? :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0