hemma igen

Stressade åkte jag och mamma iväg till gymnasiet som jag skulle kolla på. Mammas kommentar till alla bilister: "Men herregud har de vinterdäck på bilarna eller? Visst det är halt men de behöver ju inte överdriva." Haha. Men vi kom fram tillslut. Kollade runt lite. Verkar väl helt okej. Men ååh vad jobbigt allt med gymnasium blev nu då :( Förut längtade jag till gymnasiet, men inte nu längre. Kommer fan sakna källbrink! Och alla personer som går där. Kommer säkert inte ha kontakt med mer än typ tre stycken eller nått därifrån sen när gymnasiet börjar :( *snyft*

Skriver kort om min första kärlek efter paradise hotel. Kanske laddar över lite bilder till datan också och bjuder på nån ;) juste jag skulle ju kolla alla mina videos :o jaja, det hinns inte med nu iaf.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0