hej jag har tråkigt och är trött

För det första måste jag bara skriva vad älskade sara smsa mig efter hon läst det jag skrev om henne igår. Såhär skrev hon gullungen "Men min lilla gulleplutt, gud du får mej börja gråta<3 äääälskar dej såå mkt! Vi kmr sitta som hundra åringar breve varann o skämta o skratta med varandra hihi aldrig att jag kommer göra mej av med dej du är bara den bästa! pusssssssss<3" Sånt blir man lite glad över att läsa faktiskt, hihi ^^
Sen för det andra har jag lite smått panik över vad jag ska ha på mig imorgon :o har fan inga kläder, ändå så måste jag ha en större garderob och det ligger kläder överallt i mitt rum. Uschbusch! Men har för mycket som jag typ aldrig använder.. Nej, nu är mitt humör inte på topp. Har haft humörsvängningar hela dagen idag igen. Kuuuul! Förlåt mig, ska skärpa mig. Ska gå och dricka nått nu för min hals typ torkar sönder och jag är fett med törstig. Och juste det där med dag 08 fattar jag typ inte :s Nej, känner att jag tråkar ut er för mycket nu. Här får ni några dåliga bilder.
puss






några av bilderna är suggiga, jo tack jag vet och några är större än
andra och blää, ärligt talat, jag bryr mig eeeejj! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0