hej jag är trött

Vilken morgon asså! Vaknade vid typ kvart över tio och var helt jävla död asså. Min brorsa sa liksom att jag såg ut som en död fisk, man bah tack, men hej jag är faktiskt trött! Sen spillde jag äcklig saft på golvet och på min myströja, bara börja torka och slänga in skiten i tvättmaskinen. Sen har jag mått illa och haft ont i huvudet hela morgonen men följde med mamma åå handla iaf, för hon ee typ sjuk och har världens huvudvärk, så snäll som jag ee följde jag ju såklart med! Tur att ingen såg mig.
Sen jag kom hem därifrån har jag typ bara fixat lite saker och läst lite historia, sjuukt tråkigt! Är fortfarande lika trött och illamående och hungrig. Ska äta nått sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Jag skickade iaf ut min lika trötta brorsa att ta älvira, haha! Tack åå lov att jag slipper det idag asså. Skriver senare.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0