hej jag är klar nu

Vad har hänt med alla våra besökare :( ... Jag vet att vi nästan inte har några bilder, men jag ska tala om för er varför jag lägger upp bilder så sällan, för jag fastnar fan aldrig på bild, ser bara helt cp ut, ser inte alls ut som jag, men tyvärr måste jag inse sanningen att det är så alla andra ser mig, jag ser mig ju bara i spegeln.. Usch den sanningen sved asså!
Är iaf klar nu :) Orkade inte sminka mig särskillt mycket.. Jag har faktiskt tagit en hel del bilder, tänkte ju bjuda på en, för jag har ju sagt att jag ska bli bättre på bilder. Men alla blev fula! Men det är ju så ni ser mig, så jag får väl säga såhär istället. Jag är för ful för att visas! :'( Sen kommer lilla mamma och säger, nej lilla gumman du är jättevacker. Men hur många mammor säger inte så till sina barn? Klart ens mamma tycker att man är jättesöt och vacker och fin på alla sätt och vis. Men tack ändå mammi!!<3 Men asså det spelar ingen roll vad ens mamma, bror, gudmor, en kompis eller någon annan säger, är ens självförtronde på botten så är det!
puss och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah gör som kissie och lägg ut nakenbilder på er ;) xD då får ni nog besökare ':P

2010-12-28 @ 15:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0