hej guldfisk

Herreguu kom precis på att jag skulle iväg klockan sex :o Sitter ju i myskläder nu, hihi, alltid! ^^ Så det är bara börja byta om och platta håret lite (eftersom det förstördes ute) och sen fixa sminket lite. Sen ska jag och mamma hämta upp pappa på jobbet, sedan vidare och äta och sen vidare igen, juste min ena brorsa ska med också :p Nää nu måste jag göra mig klar. Btw har fått ont i halsen nu igen. Ja, jag är lika random som min mamma som just kom in i mitt rum och lämnade några saker mitt framför mig och typ klappa mig på kinden?? :s Nu kom hon in igen och fråga om jag är klar om tio minuter och typ börja marschera?? Sen när jag säger: - Hej random? till henne börjar hon bara garva och går iväg. Jag antar att jag fått min konstiga sida ifrån min mamma :p och kanske lite ifrån pappa. Haha. Nej, nu mååste jag göra mig klar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0