Hälsning till farmor och gamla stan!

Måste bara skriva en hälsning till min kära farmor!
Hihi, jag ser verkligen fram emot provsmakningen på Torsdag, sen sover jag hos dig!
Kram. p.s. Det kom väldigt mång D:n med på din kommentar, såg ungefär ut såhär: ddddddd... osv :)
Vet inte riktigt vad du gjorde, men kul att du kommentera. Fråga gärna någt i vår frågestund, klicka på den feta stilen:
---> http://monaochlollo.blogg.se/2010/december/nu-kor-vi.html#comment
Hej hej på er!
Idag hade jag ju bara en lektion, KEMI... Seriöst Anne måste ju hata mig... :( Sen tog jag sällis med Leo hem, vi snackade om data spel och x-box/ps3 spel och tv spel, haha! Stackare, han hade kommit till skolan och inte haft någon lektion alls ;) Sen traskade jag tillbaka tillbaka till skolan för att hänga med 9C till gamla stan. Jag var med Mona och Z. VI hade det mys inne på ett café. Det blev mkt prat som vanligt. PULLI VENDELA, KRAM PÅ DEEEÄÄJH♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥. Det behövdes! Och det stannar väl mellan oss ?? :D Imorgon ska jag till Skärholmen med mina kära vänner Andreas, Hannah och Joel. Det ska jul shoppas och jag ska även kolla efter två nya tröjor som jag kan ha den 23 och 24... hmm... hur ska detta gå. Gillar inte att vimmsa omkring och leta kläder. Inget för mig. Jaja, det ska ändå bli kul med trevligt sällskap! Vi ska också välklommna alla nya läsare också! Som Mona sa, statistiken är helt ok nu, vi har haft mer och vi har haft mindre. Fortsätt läsa och glöm för guds skull inte vår frågestund... Klicka här:
------------> http://monaochlollo.blogg.se/2010/december/nu-kor-vi.html#comment
Julia Lovisa Vendela och Hannah ! :D ♥

Kommentarer
Postat av: mona

Ja lovisa, jag hoppas att det vi sa där stannar mellan oss! :) pusspårej<3

2010-12-20 @ 17:03:04
URL: http://monaochlollo.blogg.se/
Postat av: julia

du hitta ingen fulare eller? ;) <3

2010-12-20 @ 22:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0