Grattis Igen Farmor!

Nu är jag hemma igen. Är trött som fan. Höll typ på att somna där! Och det var varmt som tuuuusan! Det var jätte trevligt hos farmor. Jag och pappa åkte dit vid 10 och hjälpte till att duka fram lite. Efter ett tag kom mina kusiner och jag och Mårten fick göra snusk jobbet. Gå ner i ingången och svabba där.... KUL! Ganska onödigt för den delen också, men men. Runt 13-14 kom alla gäster och det var as goda välkomst drinkar som min syssling hade gjort. (Han är en bartender) Skiiiit goda! Vi käka lunch och snacka, tog lite kort och lekte med Mööööörzy!
Nu ska jag snart sova faaaan!!! Imorgon ska jag till farmor igen och passa Mörzy lite medan dom skulle fixa en sak och sen drar jag till mamma och så blire lite kemi plugg på kvällen... Sjukt seeeeeeeegt -.-
PEACE!






Kolla, Sillen hade arbetat när vi hade kommit hem :D

Kommentarer
Postat av: mona

vilket katt han blivit! :D stolt hahah.

2010-12-11 @ 23:50:42
URL: http://monaochlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0