godnatt

Haha, säger jag bara, pallar inte förklara, cp jag vet :p
Sitter och väntar på att min brorsa ska komma hem, för pappa gav mig en present som min brorsa hade köpt till martina (min brorsas tjej) Pappa skulle iväg och han kunde ju inte ställa in den på rummet för då skulle ju martina kanske se den, så då gav han den till mig istället :o Jag tycker så synd om dej martina, men jag vet att du kommer att klara det! :)
Fan vad sugen jag blev på åå sola nu helt plötsligt, ska nog ta och sola riktigt mycket under jullovet, najsigt värre :D somnade sist hahah! Det är så många tröjor man har, men som man inte kan ha nu på vintern, men ska sola lite så kanske det blir lite bättre :) hoppas hoppas..
Nej, nu ska jag göra annat. Orkar inte testa tidsinställt inlägg idag, gör det en annan dag istället. Godnatt på er! Imorgon ska jag ha minst en bild också i mina inlägg. lovar..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0