godmorgon

Snackade ju då med lovisa igår på skype som hon skrev :) Jo, lovisa jag tyckte att det var nyttigt haha, eller iaf nödvändigt ;) Somnade runt halv två igår kanske?? Vaknade halv nio, somnade om, vaknade kvart över tio. Min dag idag kommer typ bara bestå av data, plugg och TV. Ikväll ska jag ut och äta med några kompisar och sen ska vi göra nått efter men inte riktigt bestämt vad än. Måste hinna duscha innan det också, för er som undrar liksom ;) Haha.
Ska försöka komma ihåg att ta bilder ikväll, sen ska jag kolla med Z om en video också. Kanske läggs upp ;) Och så ska jag försöka fixa över alla mina malta bilder till den här datan :o Men jag skriver mer senare istället.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0