några av mina fina vänner

Jag har knappt pratat med några av mina kompisar sen vi slutade skolan, bara sagt god jul liksom. Guu vad jag saknar er alla! Känns som att alla åker bort eller så och dessutom har jag inte deras nummer så kan inte smsa heller.. Och imorgon åker älskade syster iväg också, tror hon skulle vara borta i tre dagar och vi som sa att vi skulle träffas i torsdags, men vi har inte setts sen i onsdags och kommer inte göra heller. En hel vecka utan dig! :( tack och lov att jag fått tag på ditt nummer nu iaf!<3 Två andra kompisar är också borta och till de andra har jag inga nummer :( och vissa sitter inte ofta vid datan.. Vad ska jag göra då nu typ till onsdag?? Jo, en dag ska jag träffa lovisa! :D Sen hittar jag nog alltid på nått annat. Men jag saknar verkligen att inte träffa mina små vänner, såhär under loven.. Men runt nyår och nästa år då ska jag få träffa människor :D bland annat en sara, guu vad jag saknat dej gumman! Ska bli sjukt kul att träffas :D Och sara, vi ska kolla på två filmer när du kommer hit, haha! Säkert flera andra också, men vet två iaf, grymt najs! och sen måste vi fixa bilderna ifrån höstlovet :) pusspårej<3

ni är saknade flickor, glöm aldrig att jag älskar er!
underbara, fina, men galna tjejer!
saknar oss fyra. alla våra tjejkvällar. helt underbart. minnen för livet.
I miss you girls<33

Kommentarer
Postat av: Jodie

skit nice blogg du har! :)

2010-12-25 @ 18:13:03
URL: http://jodiesinclair.blogg.se/
Postat av: emilia

fin bild när ni hoppar!

2010-12-25 @ 19:24:01
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0