Frågestund ???

Hej hej, nu vill jag bara meddela om att en frågestund kan komma upp här inom några timmar, kanske imorgon :)
För statistiken är på medel nivån just nu och hela dagen har inte gått än. Men om vi ska köra igång en frågestund så får ni fråga. Annars blir det inget mer sån kuul! :)
Ikväll är det Paradise Hotel Final !!! GAAAH, LIN OCH ERIK !! Hoppas dom vinner. Emanuel och Kristin är inte ens värda det, speciellt inte Kristin. Lin är värd det mest. Hon har vart med ända sen början och haft mkt trubbel. Emanuel har mest bara festat och haft kul och inte snackat taktik typ alls eller gjort någon pakt. Haha, det var en jävla text om Paradise Hotel. Men det är skiiita bra, men vågar nästan inte ens kolla idag, men jag måste göra det!
Lyssnar på jätte härlig låååt!! Jimmy Needham - Yours to take! :) Sjukt härlig asså! Juste, Vendela Bornström, om du möjligtvis skulle läsa detta, så skickar jag filmerna imorgon i skolan eller på datan! Orkar inte ladda in nu :D Hihi, äre OK älleh :D Nu vet jag inte vad jag ska skriva, ska nog ta något att äta, är hungrig :D:D:D:D:D:D PEACE!

ÄNNU ÄN GÅNG, MEDDELANDE TILL LEOOO!! SVARA IAF PÅ FB -.-
DU ÄR EN BAJSKORV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0