fortsättning

Nu är paradise hotel slut för idag :( Ska inte prata så mycket om det, pratar med dem som jag vet kollar på det sen istället :) Vid middagen iaf så började vi prata på om väldigt mycket och jag blev tillslut väldigt irriterad :p Men sen blev det kul igen, slutade med att jag börja prata om skönhetsoperationer, haha. Men det tyckte dem var överdrivet typ :p Men aah, vi har gäster nu, min gudfar och min brorsas gudfar :p Har tyvärr inga bilder idag, så det blir lite tråkigt. Men måste gå nu iaf och jag skiter i dagens, för det va bara om vad jag hade på mig idag och dels har jag redan gjort en sån fråga, sen så ee det ointressant tycker jag och sen så har många redan sett mig idag så varför skriva det igen då?? :p Kanske slänger in ett inlägg senare, får se.. Kände att det här inlägget blev helt cp, konstig ordning och det låter konstigt när man läser det. Men jag orkar seriöst inte bry mig, det är ingen svenska uppsats liksom ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0