Första Värld Kriget

Hej hallååå!!
Från klockan 18 till nu har jag plugga, eller inte bara pluggat men nästan ;) Det roliga är att jag kommer faila så håååårt på förhöret imorgon...... Har inte ens ätit mat idag för jag pluggade. Men jag tycker det är ganska intressant med FVK nu. Jag var ju ute med Mona förut och jag ba: neeeeeeej nu ska jag hem och läsa om FVK men det är fan intressant. Men AVK är intressantare :D Med Hitler och Judar och sånt.
Som sagt, jag var ju ute med Mona, blev inga bilder tyvärr men nästa vecka så ska vi ju fota oss, eller Helsing ska och då kommer det upp en header och lite bilder varje dag får vi hoppas. Nu ska jag läsa ingenom skiten igen, kanske några gånger och sen skriva om min bästa vän - EMMY!! :)
(Snällt av mig att länka, eftersom att vi är ju stor bloggare!)
Simma lugnt folket, simma lugnt, PEACE! :)


ps. Emmy du ska hjälpa mig med FVK på Skype ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0