Fjällräääääääven

Hej hallååå alla fans!
Nu sitter jag hemma, är hungrig som en varj. Har bara ätit tomatsallad idag, det var fisk... uuaaakh :(
Ganska chill-i-dill dag idag faktiskt. Skit nice, vi började 10.20.. tog sällis med Joel till skuuulan. Trevligt, tråkigt att gå själv :) Sista lektionen var NO, vi hade Kemi Prov. Det gick faktiskt hyfsat för att inte pluggat så mkt.
Ikväll blire Paradise Hotel, hihihi och jag ska skriva lite på min slöjd sak också. I veckan så kommer vi ta header bilder, troligen. Så håll utkik. Och du Hanna Svensson... om du läser. Så ska jag prata med dig om att du ska få göra våran header. Pulli gull, Hannah <3 Jaha, vad ska man skriva nu då? Ska köpa ny jacka idag, och nu är det på riktigt. Få väll ta och visa när jag kommer hem :) Nej nu ska jag nog äta lite. PEACEA OUT!!!!!!!!!!

Simma Lugnt


Sån här blir det, fast svaaart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0