:( :( :( :(

Hej på er!
Hemskt ledsen över min dåliga uppdatering! Stackars vår blogg, vi som hade riggat upp med nya bilder och en header så försvinner alla läsare bara såder... POFF, så var dom borta :(

Har det vart kronligt att gå in på bloggen? Jo, jag testade en sak med snöflingorna... Då hackade hela bloggen
upp så glömde jag ändra tillbaka det.

Emmy och jag hade i af ytterst trevligt idag! Hon kom vid 10, och vi drog ner till centrum och kollade lite i affärer. Vi köpte två berlocker där det stod (a) Best Friends... HE-HE :) Sen tog vi en SUBWAY, mmmmmmm... så jäklans gott! Sen pallrade vi oss hem och bakade brownies, mums filli-babba!
Snart blire wook mat, mums. PEACE!


Fick typ som tofflor av Emmy i Julklapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0