en riktigt berg och dalbana

livet suger och jag är trött men orkar inte gå och lägga mig för att sedan vakna upp ca 75 gånger under natten -.- har precis målat naglarna, kände att det behövdes, men pallade inte göra nått speciellt, slängde bara på lite guldfärg. är inte på så jättebra humör just nu. trodde allt gått över men nej nu kom det tillbaks igen -.- skulle inte banga på att skita i skolan just nu alltså, ovanligt att höra mig säga det, men känner så just nu. blää stör mig grymt mkt på några personer, fast ändå inte stör, men nej usch ni gör bara saken värre. måste hitta på nått åå göra, bläää godnatt allihopa! :)
ne nu fick jag lite sms, gör en alltid gladare, så ska ta och svara på dem. hej.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0