En ren Skype kväll!

Jag  hade tänkt att gå och lägga mig snart.
Innan middagen snackade jag och Emmy på skype, haha seriöst humor kan jag säga om oss!!! Kevin och Cornelia var med ett tag men dom skulle dra. Då vare bara jag och Emmy kvar som jag sa och när det är jag och Emmy vet man inte vad som kan hända. Har vart duktig och städat mitt rum. Vi ska ju ha gäster imorgon och det känns ju lagom kul. Fast nää, så tråkigt ska det inte bli, kuul att få presenter och träffa kusinerna! Lade nyss på med Mona på Skype. Vi snacka lite sådär, inte så länge men det var nyttigt :) Haha, eller nått? Nej nu ska jag dricka upp min Julmust, PEACEA!


Jag och Alex förra veckan, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0