diggar videon som lovisa lagt upp

Förut satte jag mig vid datan typ på en gång när jag kom hem, men de två senaste dagarna har jag inte gjort det. Har inte tid förän efter åtta typ :o Men hej iaf :D
Var i skolan idag, kulkul, skolan börjar bli roligare igen, förutom alla prov och skit då :p Men pallar inte prata skola nu. Efter skolan gick jag och lovisa ut med älvira och åkte plast påse, sjuuukt kul! Asså även om man går i nian måste man väl få ha kul, right?? Jag tror vi alla någon gång är lite barnsliga av sig, men jag tycker bara att de som faktiskt vågar stå för det är coola och de som "leker" coola är bara helt enkelt ocoola ;) min åsikt! Iaf när jag kom hem så väntade jag på mat, fick en pizza idag, mums! Orkade dock inte hela. Sen efter det har jag bara hjälpt till med vårat kök som kom idag! :D så jäävla skönt asså. Om kanske en vecka är skåpen på plats och vi kan börja äta inne i huset igen, ni fattar inte vad jag saknat det asså!
Ska strax kolla på paradise hotel på datan, eftersom jag missade det på tvn, för att jag är en så snäll liten flicka som hjälper sin familj och andra också då såklart ;) Sitter i mitt rum och hör någon som snarkar utanför, tror det är en trött liten katt, haha gulle! Snarkar fan som en människa ju :p hej jag vet att jag är lite random av mig :)
Skriver något senare idag, då jag också ska lägga in lite bilder som jag tog idag, fast de blev inte så bra, för jag är så darrhänt av mig och det var utomhus dessutom plus att dem jag fotade inte stod heelt stilla hela tiden :p Men bilder är alltid bilder.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0