det tog typ 20 minuter att göra det här inlägget

Har precis bestämt en soltid :D Ska bli riktigt najs asså! Bara få ligga där i värmen och drömma sig bort, eftersom jag troligtvis kommer somna xd Ser verkligen fram emot den här helgen, kommer bli awesome. Bara en tråkig kväll ikväll, men ska fixa lite saker, sen kan jag ju passa på att sova tidigt så jag inte är lika trött imorgon :) Guu va smart jag är :D Filmerna tror jag kommer upp imorgon istället.. Men ni ska få lite bilder (fast några finns redan på facebook) men skitsamma :)

de här två pojkarna gjorde en grym dans idag på idrotten ;)

Kommentarer
Postat av: Alex

Fuck u

2010-12-18 @ 02:11:23
Postat av: Alex

Fuck u

2010-12-18 @ 02:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0