det är okej om man vill

Haha ja lovisa, eller jag har varit vaken i ganska exakt tretton timmar nu ;)

Hade visst inga direkt intressanta bilder på mobilen iaf :o Men har flera videos från i tisdags men vet inte om jag får lägga ut dem här för vissa personer.. :) Men iaf, har slagit in två paket till, till morfar :) Mina föräldrar måste tycka att jag är fett duktig på att slå in paket, men sämst på att hålla ordning,.Pappa kom precis in och bad mig städa mitt rum, eller rättare sagt ta hand om mina kläder som ligger lite överallt, man bah men snaaaaaark!!! Vem bryr sig liksom?? Det är bara lite i sängen och i fåtöljen liksom, det ser säkert mer ut än vad det egentligen är, för jag städade faktiskt nyss! Så ja nu vet ni vad jag ska göra -.-
puss
lyssna ifrån 1:10
väcker vackra minnen, hahah!
bland annat filmerna jag har på min mobil xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0