dålig uppdatering

Heeeeeeeeeej! :D
Mådde inge bra i torsdags och va typ inte hemma igår så min uppdatering har varit sämst! Menmen.
Igår var jag ju då i skolan, riktigt rolig dag. Redovisade dansen på idrotten, övade inför lucia, sjuukt kul xd sen film på engelskan, höll på åå somna, hihi :$
Efter skolan drog jag hem till Z för att baka det som klassen ska sälja i centrum imorgon. Det tog typ aslång tid att baka, så när jag drog vid sju var allt inte ens klart. Fast det skulle typ bara in i ugnen men ändå. Undra när Z var klar med allt, typ klockan elva eller?? Stackarn, förlåt mig, men du vet varför jag var tvungen att gå :)<3
Kom hem och åt, sen drog jag ut igen, eller aah hem till en. Va där hela kvällen och kom hem vid tolv typ. Gick och la mig nästan på en gång. Sjuukt trött. Och när jag vakna imorse vid åtta höll jag på åå svettas ihjäl, somnade om och vaknade runt tio någon gång och är sjuuk :D jippie!! Fast har inge feber eller så vad jag vet, men har någon slags infektion i kroppen och det är inte kul kan jag lova! Mår bara dåligt och är fett seg.
Idag firar min brorsa och hans tjej ett år, grattis till er två, så söta! :D<3
Juste ska ladda över bilderna på det vi bakade igår också. Lägger kanske upp dem när jag bloggar senare.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0