dag 12 - i min handväska

Jag brukar då typ aldrig ha handväska, mer än på sommaren, då jag har en sån där liten över axeln eller hur man ska säga :p
Men när jag åker iväg till stan typ eller så har jag iaf alltid med mig, eller oftast iaf, mobil!! Kamera, plånis, läppglans, hörlurar, busskort, nycklar. Det är väl typ det jag har. Sen när jag ska resa har jag ju med mig kläder också då såklart :p
Guu vad kul det här blev då, riktigt tråkig fråga, förlåt, men jag tyckte det. Nej, asså jag säger förlåt för ofta nu för tiden :o Säger förlåt så fort jag typ säger min åsikt. Men det är kul och en ren vana. Så jaa. Ska sitta och vänta en halv timme till, sen ska jag och mamma åka och hämta en sak hos mammas kompis. Så ska sätta på mig mysiskläder nu :D just so you know :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0