dag 07 - min bästa vän

Jag kan inte säga En bästa vän, för jag har flera..

Den enda jag tänker nämna här är Sara faktiskt. Hon är för underbar den människan alltså! Får mig alltid glad, även när mitt liv varit ett riktigt helvete asså! Tyvärr bor hon inte här i Huddinge längre, vilket gör att vi inte träffas så ofta. Men en fördel har det ändå och det är att när vi väl träffas så  har vi massor att prata om :) Jag älskar dej Sara, min tvilling och bästa vän!<3 Snart känt varann i tio år.. sjukt fort tiden går, glömmer aldrig bilden från sexårs då vi sitter bredvid varann, för sööta asså!<3

Några andra namn tänker jag inte nämna eftersom jag vet att vissa läser bloggen och dessutom vet de som är mina bästa vänner (alltså dem som är äkta och alltid finns där för en och som man kan prata om i stort sett vad som helst om) de vet att just de är mina bästa vänner.
Hela mitt liv tänker jag faktiskt inte skriva ut här på bloggen, så nu får det räcka. Är sjukt trött, så det blir sängen, sms och film för min del om ca 30 minuter. Vet att det är tidigt men behöver min skönhetssömn, speciellt när jag inte är på topp och har svårt att somna och vaknar varje natt, så Godnatt alla sööta!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0