Dag 07 - Min bästa vän

Jag har många väldigt nära och fiiiina vänner
men den ända jag tänker på när jag hör
ordet Bästa vän är Emmy!
Vi har vart bästisar i typ 10 år och 6 månader nu.... Vi borde firat. Haha, Vi träffades på sex-års. Sen dess har vi vart tajtare än ett par skinn byxooor :D Hihihihi, busig dääär! Nej men du har alltid ställt upp för mig, förutom nu när du ska åka till FUCKING USA.... är lite besviken asså, men hoppas du har kul... i ett ååååår!!! :'( Haha, vi har seriöst alltid roligt tillsammans. Om man är i vår närhet så får man uppleva humooor, det kan jag säga er, humor humor humor.... Ack ack, vad tiden har gått nu. Hujedah mig, jag vetefasen hur jag ska klara mig utan dig i ett ååår liksom, SKYPE VARJE DAAAG :)
PEACE! :)


Glömde ju skriva om gårdagens,
men ni vet ju i stort sätt. IKEA !! :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

åh vi måste skypea varje daag! Kommer sakna dig så himla mycket, min kära bästis. Haha, vi är såå mycket tajtare än skinnbyxor. Vi måste träffas mer, det händer alltför sällan! Och vi borde fira hahah. Puss och kram och nyp i stjärten!:D <3

2010-12-08 @ 20:35:38
URL: http://emmyiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0