dag 06 - min dag

Ska berätta om min dag nu..
Började med att jag vaknade vid halv sju, helt död, för hade svårt åå somna igår.. Gick upp kvar i sju och sminkade mig, plattade håret, drog på mig kläder, fixade det sista på sminket sen gick jag till bussen. Tog bussen till skolan.
Carina (vår svenska lärare) kom aldrig, det visade sig att vi hade håltimme, kuul! Jag, Z, lysell och helsing drog hem till helsing. Kom tillbaka till skolan, hade kemi, efter det matte. Åt lunch efter matten. Tränade inför luciatåget på livskunskapen och när vi kom tillbaka till klassen fick vi veta mellan vilka tider vi ska stå och sälja i centrum på söndag, INTE kul säger jag bara! Hela dagen förstörd, tack!!! -.-
Efter livskunskapen hade vi so. Ovanligt rolig lektion, men måste nog tacka Tilda mest för att hon va så rolig och när hon och helsing diskuterar/små tjafsar, hahaha bästa asså!<3
Sen drog jag hem och åt lite, va hungrig som vanligt, haha. Gjorde lite spanska och so och satt vid datan. Satt även ett tag och snackade med mamma och pappa. Tvättade bort sminket. Läste so och gjorde lite spanska.
Sen åt jag middag. Efter det gjorde jag klart det jag inte hann med innan på son. Efter det satt jag vid datan och kollade på julklappar :p även på vinterjackor.
Efter det så vare tid för paradise hotel, det va ett sjuukt bra avsnitt idag, erik kom tillbaka!!!! :D jag typ dog av glädje, hahah. Inte riktigt men aah smsa Z samtidigt som hon smsade mig, snacka om beroende av programmet eller vad :o:p Målade naglarna samtidigt också. Sen efter det så gick jag nästan direkt hit och ja här sitter jag nu. Tråkig dag, fast ändå helt okej.
puss
vet att ni är avundsjuka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0