dag 02 - min första kärlek

Ärligt talat vet jag faktiskt inte riktigt när min första var. Så jag kan tyvärr inte beskriva den. För när man var liten sa man väl typ jämt att man va kär, utan att man riktigt förstod hur det egentligen va att vara kär?

Men jag vet iaf en gång då jag var kär. Eller kär låter så töntigt. Men iaf, jag gillade en kille grymt mycket och ååh det va så underbart! Haha. Nej men allt i ens liv är typ perfekt då. Småsaker som man annars alltid hakar upp sig på, märker man inte ens av när man är kär. Man är typ alltid på bra humör och om man inte är det en viss dag så ringer killen/tjejen och så snackar man och efter tre sekunder är man glad igen. Den enda nackdelen jag ser med att vara kär är när det tar slut. Då den ena inte gillar den andra längre, så blir någon otroligt ledsen. Usch, det är hemskt! Hatar't. Sen får man ju tänka på att inte bli för blind och bara vara med killen/tjejen hela tiden så att man glömmer sina vänner. Annars tycker jag kärlek är underbart och jag är verkligen sjuukt avis på alla som är kära och har någon, haha.
Ja, jag beskrev nog inte riktigt min Första kärlek. Jag beskrev mer mina tankar om Kärlek.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0