Dag 02 - Min första kärlek

Jahapp! Då var det så dags att snacka om min första kärlek. Det var nog i 3:an eller 4:an. Då jag var kär på riktigt. När man var liten så visste man ju inte riktigt. Men i 3:an eller 4:an var jag kär, eller jag gillade en kille. Haha, jag kan ju till och med säga vem. Det var Kevin Uddström, haha! Vi kanske var tillsammans i ett år. Sen typ i 5:an så var vi tillsammans ibland och ibland inte, haha! Nu är Kevin en utav mina bästa vänner och det har han vart ända sen 3:an i af enligt mig.... Kanske det var de som va problemet...?? Han var mer som en bror än en pojkvän.... :) PEACE!

Håll utkik efter bilder från Mona, eller kanske t.o.m filmer ?
Det ska i af jag göra, hihihihi!

Kommentarer
Postat av: mona

haha, lovisa då!

men jo det är sant. inte kul.. eftersom inget blir som vanligt igen då det tar slut.

2010-12-02 @ 20:47:59
URL: http://monaochlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0