Dag 01 – Presentera mig själv

Nu får vi se hur detta går.....
Jag heter Lovisa Sjöblom, är 15 (alltså född 1995) och bor i Stockholm (Huddinge). Trivs rätt så bra här, flyttade hit för 2,5 år sen och tidigare bodde jag i Nykvarn (som jag fortfarande gör med min fader). På fritiden pluggar jag, sitter vid datorn, är med mina vänner och funderar på att börja på Innebandy igen (inte Huddinges lag, dom suger!) :) Som person är jag ganska social, eller väääldigt social. Det är ju bra i vissa sammanhang och väldigt dåligt i andra. Är en rolig och sprallig tjej, som typ aldrig kan sitta stilla..... Snart så drar ju gymnasie valen igång och funtar på Samhälle, inriktning Beteendevetenskap på Östra här i Huddinge eller Kunskap Gymnasiet vid Globen..... Eller Hotel och Turism, fast lutar mer på Sam - Beteendevetenskap.
Ser fram emot morgondagens greeeeeej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0