chockad men glad

Vart kommer alla nya läsare ifrån och alla dessa kommentarer?? Man blir ju super glad och vill bara skaffa en massa bilder och skriva hur mycket som helst, sjukt kul! Tror både jag och lovisa är chockade haha, visst lovisa?? Smsar med henne nu ;) Haha vilken gammal bild på oss lovisa och otroligt ful på mig, men jag gillar dej lika mycket för det :) Jag är fortfarande snorig haha usch och har lite ont i halsen men det är bättre i halsen nu iaf :) så det gillas! Sitter och kollar på 27 dresses, det går ju jättemånga bra filmer nu runt jul! :o Tror jag ändrar ett av svaren på frågestunden från data till tv ;) fast gillar ju att blogga också och då behöver jag ju en data :) Nej, tror det börjat nu igen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0