borta bra men hemma bäst!

Hemma igen :D Sa ju att jag skulle va hemma vid halv nio, nio :) Jag är typ sjukt trött och har grymt tråkigt, kuul på en fredag liksom, men pallar seriöst inte gå ut eller nått :p Men imorgon kväll blir det mer än najs ;) läängtar :$ ihihi ^^ Nej, men ska gå och tvätta bort sminket nu, så himla skönt, men fult utan smink :D älskar't, förutom att det är grymt fult då men hemma bryr jag mig inte :p Ska fixa med lite bilder och filmer sen också.
Föresten vad fan ska alla göra på nyår :o !? Jag har inte en jävla aning om vad jag ska göra. Skulle vara med några först, men vet inte hur det blev med det. Skulle va kul åå veta vad alla våra läsare ska ha för sig då ;) Fan vad jag ska fira att det blir ett nytt år! Det här året har varit riktigt jobbigt, i stort sätt hela året också.. Så nästa år ska bli så mycket bättre och det ska firas på riktigt :D om någon fattar vad jag menar. säkert inte. Nej, nu pallar jag inte skriva mer på det här inlägget.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0