blondiin

Det här med statistiken nu är inte kul!! Fan mer än hälften som försvunnit.. :( tråkigttråkigt.
Jag sov iaf riktigt bra inatt bara så att alla vet! :D Vaknade först halv elva på morgonen, det tycker jag va riktigt bra av mig :p Brukar ju annars vakna mitt i natten eller runt sju, åtta på morgonen :p Vid ett drog jag iväg och solade och nu är jag hemma igen och har precis kollat in våran header :) Sitter vid min brors data nu också, för jag gillar inte min egen och måste ju passa på nu när han inte är hemma ;) Han har två dataskärmar och en precis ny datamus, är inte riktigt van med så avancerade prylar :p Nej jag driver.
Btw.. Jag funderade först på om jag skulle dra till centrum en kort stund idag, men så sa min brorsa att han och en kompis tydligen skulle åka och kolla på nått, så då bad jag han gå in i en affär och kolla på en mjukisdress till mig :D Så han ska ringa sen när han är inne i den affären. Hoppas det finns kvar.. Finns det inte många kvar idag, ber jag nog han köpa en till mig och han har pengar med sig.. annars ska jag ner dit imorgon :) Men jag tyckte det va så bra att han skulle iväg idag, slapp jag det liksom och snäll som han är kollar han det åt mig också! Jag blev faktiskt lite chockad att det va så självklart :p Men nu ska jag äta nått är jättehungrig :p
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0