bättre

Jag ska strax gå och duscha men måste bara säga att jag är på bättre humör nu. Jag har snackat lite med en gammal killkompis till mig :) och han fick mig på bättre humör på en gång. Det var jättelänge sedan vi sågs, så vi ska träffas någon dag nu och då ska jag prata lite med honom om några saker, alltid skönt att ha en bra killkompis alltså! :) Måste bara se till så att vi träffas oftare, för han får mig alltid på bra humör och det gillar jag, få som kan få mig på bra humör faktiskt. Sen pratade jag lite med en annan kompis om nyår, vi tänkte nämligen dra till henne på kvällen någon gång, men va tvungen att kolla när och att det var okej och japp det var det så vi drar dit vid tolvslaget och skjuter lite raketer :D det bästa på nyår juu! :p Nää, nu ska jag duscha.
puss


snart så blir man blondie igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0