askalas

Ååh fett najs, min brorsa hittade kameran precis :D lagom till julstrul imorgon ;) så nu förhoppningsvis blir det bättre med bilder från min sida :D gilla, gilla, gilla! ;)
Ogilla att vi har idrott imorgon, för då måste man liksom gå och bära på extra kläder sen när man ska och kolla på julstrul -.- 
En annan sak är att mitt hår har blivit lite lockigt sen jag va ute i snöovädret, eller okej, det är inte lockigt så, men det är inte helt rakt längre och eftersom att det är typ jättemånga som undrar hur jag ser ut i lockigt så tänkte jag visa hur det ser ut just nu iaf, mina lockar är liksom olika beronde på om jag sover med blött hår, är ute när det regnar eller aah vad jag gör liksom. Men just nu ser det ut såhär :)
Mitt hår ser typ jättemörkt ut "/ Men det är för att det inte va så mycket ljus i bakrunden plus att jag tog den med mobilen och den suger ju så aah :) Asså man ser inte så jättebra men asså man ser ju att det inte är helt rakt som det annars brukar vara :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0