andra advent

Det är ju fan andra advent idag?! Shiiet, har verkligen ingen koll nu när det är så stökigt och opyntat hemma :p

Hej bloggen!
Ser så töntigt ut med överskrift eller vad man ska säga, men känns konstigt att bara börja rakt på sak också :o Men hej iaf :p Jag har typ skiiiiita ont i magen :( Antingen är det för att jag ätit för lite mat idag eller så är det mensvärk för alla som vill veta :D sen så är jag typ trött som en åsna fortfarande och har lite ont i huvudet. Men mår bättre än förut iaf, förutom magen då :) Och för er som vill veta så är pc hallen i stuvsta typ nedbränd :o:) Föresten jag undrar vart lovisa är? Och varför hon inte bloggat.. Hoppas hon gör det senare. Juste måste skriva om dag 05, vad kärlek är för nått, har ju typ redan gjort det, men gör det senare igen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0