allmänna nyheter

Hahah lovisa du ee för rolig du :p Som jag skrev förut skulle jag iväg och sen träffa Z, men drog iväg själv och sen träffade jag Z senare :p Har typ inget att skriva och inge bilder, så det känns ju lite halvtråkigt sådär.. Föresten har alla hört om hon tjejen (tror det va en tjej?) Aja en person som halkade på tågstationen precis när tåget kom, så hon dog på en gång och det va blod överallt? Det är så jag hört det iaf, vissa säger att det va självmord också men aah, har ni hart om att tågen slutade gå ifrån centralen till huddinge iaf?? Om inte så vet ni det nu :) Som vanligt är jag hungrig, men för ovanlighetens skull så sov jag hela natten inatt :o ?!! och jag har inte ont i magen längre :D asnajs juu! Nää, nu ska jag tjata på mat. Fast mamma ee typ redan irriterad på mig, heheh :$
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0