allmän information

Har precis packat färdigt en väska och håller nu på med lite annat. Juste nån typ expansion till wow kommer tydligen ut inatt, så galna människor sitter redan nu i centrum utanför game och väntar på att vara först in och köpa det, sjuukt asså! Hahah. En annan sak jag tänkte på är vilka det egentligen är som läser den här bloggen. Men eftersom ni vägrar kommentera så kommer jag nog inte få reda på't heller :( ... Men som lovisa skrev förut att vi ska ha frågestund snart och då kunde det ju va lite kul ifall ni iaf frågade EN sak, kommentera anonymt om ni inte vågar stå för det ni undrar :) fast roligare med dem som faktiskt vågar.

Men nu ska jag göra klart en sak här på datan, sen blire tv och sen läggdags för lilla mig. Tidig uppgång imorgon och sov inte bra inatt så är sjukt trött. Och för er som undrar varför lovisa inte skrivit nått idag är för att hon inte ahft tid och sist jag snackade med henne var hon på IKEA, men tror hon slänger in nått inlägg senare. Får hoppas på't iaf :) Godnatt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0