alla är inte normala

Nu mår jag bättre än vad jag gjorde imorse! :D förutom att jag nyser typ hela tiin och det rinner från mina ögon.. :( Men jag ska träffa alex senare idag så jag är tvungen att må bättre sen :) hahah, stackars han! Men skitsamma. Ska vara klar halv tre för att gå ut med älvira, sen följa med mamma. Ja, jag och min mamma är bästa kompisar?? Nått fel med det? Nej, så är det faktiskt inte. Jag är och har varit lite irriterad på henne senaste dagarna. Men det går och upp och ner det där. Kanske hjälper om vi får sitta och snacka lite i bilden?? Ska även be henne svänga förbi apoteket :) Måste prata med martina om hårfärg också.. Men bjuder på några bilder nu.
puss


kommentarer om bilderna:
peddoblick från mig och lovisa klär av sig (a), geek,
lånade ett asfint linne av helsing därför man ser mitt vita under,
älskar bilden, men fyfan vad ful den är på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0