Alexander - vår trogna läsare!

Hej hopp!
Nu sitter jag i mitt rum igen. Som alltid.... Jag har ju den stationära datorn nu so i'm not able to move around in the house :) Haha, lite svengelska där! Skolan rullade i af på i bra takt idag. Jag gillar verkligen mina generösa kill kompisar. Dom har inget bättre för sig än att kasta ut mig i armar och ben i snön, jätte skööönt!! TVÅ GÅNGER :(
Jaja, det är inte så att jag börjar gråta men jag ber ju inte om det :) Smsar med Mona nu, vi kan tyvärr inte lägga upp bilder i veckan, (FÖÖÖÖÖÖRLÅÅÅT!) Men Helsing kunde inte fota idag, Mona skulle plugga och vårt andra alternativ Anna. Z är på huset.... well well, under Jullovet så kommer det upp, det kan jag lova er! :)
Tog sällis med Alex hem idag. Som Mona säger, man får pulsa sig igenom snööön!!
LEO OM DU LÄSER DETTA SÅ UNDRAR JAG OM VI SKA TA SÄLLIS TILL HUSET IMORGON OCH JAG UNDRAR OCKSÅ OM DU HAR PENGAR PÅ DIN MOBIL NU. SÅ OM DU INTE SER DETTA SÅ KAN JAG KONTAKTA DIG VIA MOBILEEEEN!! :)


Mona skulle ju lägga upp minst 1 bild idag, får se hur det går ;) Haha, jag kanske an bjuda på en :)
PEACE!

ps. MONA JAG HÖRDE PLOGBILEN !!!! :D


Jag och Julia på SO lektionen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0