25 december

Fick en fråga om vad jag ska göra idag och jag vet faktiskt inte riktigt.. Har inget bestämt sådär. Jag tar dagen som den kommer :) Det är skönt att bara gå med myskläder på sig och skita i att ens behöva fixa sig, framför allt nu när man är förskyld och lite små trött. Men jag ska bland annat svara på frågorna på frågestunden och sen göra lite småfix i köket, om jag inte hittar på något annat. Ska även se till så att jag får min väska beställd! ;)

Jag åt toast till frukost, riktigt gott! Har precis fikat lite nu, så är riktigt mätt! Mitt internet pajade ju igår, men lilla duktiga mona fixade det idag :D asså jag känner mig faktiskt lite stolt, om man tänker på hur mycket problem jag har med min data och tjejer brukar inte vara särskilt tekniska av sig ;) Hehe. Har inge mer att säga, ska börja svara på frågorna snart :)
puss

Kommentarer
Postat av: johanna

Heey:) Hade du en bra julafton? kram

2010-12-25 @ 15:24:19
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0